قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توسط seocell.ir
نوشته شده توسط : غریبه

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند. سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

مهمتر از اون اینکه مدام فعالیت مان را  ادامه بدیم و نکات بهینه سازی رو رعایت کنیم با این کار در نهایت سایت به رده های بالا میرسد و آرزوی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل توسط سئوسل به وقوع می پیوندد. باید از وبمسترهای دیگر بخواهید تا لینک های خرابی که به سمت سایت شما می آیند را درست کنند. به همین دلیل در ادامه چند ابزار برای پیدا کردن این نوع کلمات کلیدی را معرفی می کنیم.
واقعا اطلاعاتتون واسم مهم بود خیلی ممنون من یک درخواست دارم. همچنین طی تحقیقات اخیر تگ توضیحات به عنوان یکی از مهم ترین تگ ها از نظر گوگل شناخته می شود و در صورتی که این تگ را صحیح و خوب بنویسید، رتبه خوبی را کسب خواهید کرد.
به آن تعدادی مطلب منحصر به فرد بیافزاییم و نظر و تجربیات شخصی خود را به مقاله موجود اضافه کنیم. شاید اسم تحقیقات کتابخانه ای را شنیده باشید. در این روش شما مطالب چنیدن کتاب را مطالعه و با زبان خود در مقاله ای مینویسید و در پایان هم نظر خود را به آن اضافه می کنید. استفاده از این روش برای تولید مقالات دانشگاهی مجاز است و قطعا برای مقالات در سایت نیز میتوان از آن استفاده کرد.
با استفاده از تبلیغ گوگل یا مرکز تبلیغات مایکروسافت، برای سایتتان تبلیغ بخرید.
حال که با تکنیک های سئو داخلی آشنا شدید، می توانید آن ها را در سایت خود به کار ببرید و از تاثیر فوق العاده آن ها بهره مند شوید. نمایش آمار کلمات کلیدی که سایت از آن‌ها ورودی گرفته است. کلمات کلیدی به سایت کمک می‌کنند تا در نتایج جستجو لیست شود.
اگه همه قوانین و درست رعایت کنیم بنظرتون میشه ادرس یه وبلاگ رو در صفحه اول گوگل بیاوریم یغنی ریک بالایی بدست اوریم یا حتما باید سایت و دوماین مستقل باشد؟





:: برچسب‌ها: قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: